خلبانان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب زدند!

اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی «ال عال» رژیم صهیونیستی باعث مختل شدن پروازهای برنامه‌ریزی شده این شرکت شد.

 به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، اعتصاب برخی خلبانان شرکت هواپیمایی « ال عال » رژیم صهیونیستی باعث مختل شدن پروازهای برنامه ریزی شده به مقصد نیویورک و بروکسل و از این مبادی به فلسطین اشغالی شده است.

اعتصاب این خلبانان شرکت هواپیمایی ال عال همچنین پروازی های برنامه ریزی شده به پکن پایتخت چین را نیز که قرار بود اواخر این هفته انجام شود با مشکل روبرو کرده است. برخی خلبانان شرکت هواپیمایی ال عال یکشنبه شب به این شرکت اعلام کردند به علت مشکلات کاری با مدیر این شرکت روز دوشنبه سر کار نخواهند آمد.

اعتصاب این خلبانان باعث لغو پروازها به نیویورک و بروکسل و پروازها از این دو شهر به اسرائیل شد. این پروازها قرار بود یکشنبه شب انجام شود. پرواز پنجشنبه به پکن نیز لغو شده است.

شرکت هواپیمایی ال عال در واکنش به این اعتصاب خلبانان اعلام کرد به رغم توافقنامه‌ای که با کارکنان از جمله خلبانان امضا شده است، خلبانان اعتصاب کرده اند و سر کار خودشان حاضر نشده‌اند. این اقدام آنها باعث مختل شدن پروازها شده است.

این شرکت اعلام کرد از همه مسافران عذرخواهی می کند و به دنبال راهی برای جبران خسارات وارد شده به آنهاست. شرکت ال عال از خلبانان خواست به اعتصاب خودشان پایان دهند و از وارد شدن لطمه بیشتر به مسافران جلوگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.