کری: رقابتهای انتخاباتی آمریکا مایه شرمساری است

وزیر خارجه آمریکا گفت بازتاب جهانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این کشور واقعا خجالت آور است.

جان کری وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: واکنش هایی که درباره تحولات مربوط به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در خارج مشاهده می کند واقعا برای آمریکا مایه خجالت است.

جان کری افزود: من اطمینان دارم که در نهایت مردم آمریکا انتخابی هوشمندانه و عاقلانه خواهند داشت با این حال احساس من درباره رفتارهای احمقانه ای که تبلیغات انتخاباتی آمریکا مشاهده می کنیم این است که واقعا در خارج از آمریکا این گونه رفتارها برای ما خجالت آور و مایه شرمساری است.

من در هر نشستی که با مسئولان خارجی دارم می گویند واقعا چه اتفاقی در آمریکا در حال روی دادن است دارید چکار می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.